ღ♥ღ تنهایی ღ♥ღ

ღ♥ღ تنهایی ღ♥ღ

 

هی فلانی

 

عاشقانه های مرا به خود نگیر

 

مخاطب من معشوقه ایست که هنوز به دنیا نیامده

 

تو که چندیست برای من از دنیا رفته ای !

 

میدانی ؟ خستــــــــــه ام

نه اینکه کــــــوه کنده باشـــــــــــم نه

دل کنده ام ! دل

 

ولی بیهوده تلاش نمیکنم

 

دیگر هیچ تویی با من، ما نمیشود

 

تو را، من، “تو” کردم، در همین چند خط عاشقانه

 

وگرنه تو همان “او”یِ دیروزی

 

 

 

 

 



نویسنده: saeed ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

در این شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تو را میبوسند طناب دار تو را میبافند مردمی که صادقانه دروغ میگویند و خالصانه به تو خیانت می کنند ! در این شهر هر چه تنها تر باشی پیروزتری!!


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , agasaeed.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM